Nog een nachtje slapen..! - Reisverslag uit Schaijk, Nederland van Nettie Venne - WaarBenJij.nu Nog een nachtje slapen..! - Reisverslag uit Schaijk, Nederland van Nettie Venne - WaarBenJij.nu

Nog een nachtje slapen..!

Door: Nettie

Blijf op de hoogte en volg Nettie

29 November 2012 | Nederland, Schaijk

Even uitproberen hoe het werkt in de totaal gewijzigde site: heel lastig zijn de piepkleine lettertjes! Waarmee duidelijk wordt ingespeeld op de doelgroep, de jonge, reizende backpacker en niet op gepensioneerde oma's zoals ik.! Nou ja, ik zal het ermee moeten doen, net als de bezoekers van deze site die waarschijnlijk ook de 18 allang gepasseerd zijn. Waar ik ook niet achter kan komen is of iedereen automatisch bericht krijgt na een geplaatst verslag.
Ook de layout van de Lonely Planet is totaal vernieuwd, en is er helaas ook al niet beter opgeworden. Ik overweeg zelfs om m'n oudje van vorig jaar mee te nemen. Genoeg gemopperd nu (leeftijd?) want mijn rugzak staat klaar en morgenvroeg om half 6 wordt ik naar Schiphol gebracht door Guus Reijs.
Nog nooit had ik zoveel moeite om alles thuis geregeld te krijgen: dat moet volgend jaar beter, d.w.z. iets minder vrijwillige taken op me nemen.
Er wordt me regelmatig gevraagd of ik er zin in heb: nee, dat komt pas als ik mijn rugzak heb ingeleverd en achter de douane ben. Da's ieder jaar hetzelfde.
Toch waren er wel dingen om me op te verheugen: ik las het nieuwe boek van Jelle Brandt Corstius: Handleiding voor reizen in moeilijke landen. Als zijn reisprogramma op TV van a.s. zondag (Van Bihar tot Bangalore) net zo leuk wordt dan is het jammer dat ik dat mis. Jelle vindt dat hij een onderscheiding verdient na een maand lang reizen door India zonder diarree: nou Jelle: tis mij gelukt om dat zes weken lang te doen. Dus doe mij ook maar zo'n onderscheiding!!
Ik laat het hierbij, het tweede verslag komt uit Mumbai of omstreken.

  • 29 November 2012 - 11:32

    Nettie Van Der Venne:

    Ik ben er achter nu: als ik betaal dan wordt je een VIP en dan laten ze de reklame allemaal weg: slim bedacht, nu de lettertjes nog wat groter zien te krijgen!!

  • 29 November 2012 - 11:43

    Berthie:

    Hallo Nettie,
    Het is zo ver. Je grote reis gaat weer beginnen. Nu is alles hectisch, maar er wacht je een mooie tijd. We zullen weer genieten van je reisverslagen.
    Een hele mooie vakantie gewenst en een hele goede reis.
    Groetjesvan Berthie en Hennie.

  • 29 November 2012 - 14:27

    Mieke:

    Hoi Nettie,
    Wat de lettergrootte betreft, ik heb toevallig vanmorgen via mail een schrijven van waarbenjij.nu gekregen dat ze bezig zijn de site te optimaliseren en dat je ook de lettergrootte kunt aanpassen. Hoe, dat weet ik ook nog niet. En of iedereen automatisch een mail krijgt kun je zien, als jij ingelogd bent, op de mailinglijst. Deze kun je dan ook aanpassen. Dit zag ik trouwens ook pas toen ik merkte dat er mensen reageerde van onze vorige reis, want die blijven er dan in staan tot jij ze zelf weer verwijderd. Ook kun je na je reis behalve het dagboek laten afdrukken met de verslagen, ook een eigen digitaal fotoalbum maken. Hier ga ik ook nog even naar kijken. Dat je VIP kunt worden is een goeie tip, gaan wij volgende keer ook doen.
    Als 'ervaren' reiziger hoop ik dat ik hiermee wat ergernissen weg heb kunnen nemen, dan kun je nu lekker gaan genieten van deze mooie reis.
    Liefs Mieke

  • 29 November 2012 - 14:40

    Toon V.d.berg:

    Hallo Nettie. Maak er een mooie reis van .Goeie reis toegewenst van onze Jan en onzen Toon.

  • 29 November 2012 - 14:40

    Toon V.d.berg:

    Hallo Nettie. Maak er een mooie reis van .Goeie reis toegewenst van onze Jan en onzen Toon.

  • 29 November 2012 - 14:40

    Toon V.d.berg:

    Hallo Nettie. Maak er een mooie reis van .Goeie reis toegewenst van onze Jan en onzen Toon.

  • 29 November 2012 - 14:54

    Nettie Van Der Venne:

    Dank voor de tips maar het vergroten van het lettertype werkt blijkbaar nog niet!!

  • 29 November 2012 - 18:22

    Nettie Van Der Burgt:

    nettie ik wens jou een prachtige vacantie toe,en kom weer gezond terug.
    er was nu een mailtje van jou verslag dus ik denk wel dat dat automatisch gaat.groetjes

  • 29 November 2012 - 20:40

    Pepijn:

    Veel plezier daar!

  • 29 November 2012 - 23:12

    Elly Megens:

    Hoi Nettie
    hele leuke en goeie reis toegewenst, en ik ga je weer volgen in je verslagen
    groetjes Elly

  • 30 November 2012 - 00:15

    Truus Schreuder:

    Hallo Nettie,
    Je ligt nu denk ik lekker te pitten, maar morgenvroeg gaat de grote reis beginnen. We zullen je reisverslagen volgen. Veel plezier en geniet met volle teugen.
    De bridge uitslag van vorige week viel niet tegen. Met Annie v. Casteren ging de bridge ochtend goed.
    Gerard en ik zijn net terug van de Hema musical in Markant in Uden. Hebben genoten.
    Groetjes en goede reis,
    Truus

  • 30 November 2012 - 11:14

    Jo:

    HOI NETTIE ga er maar een mooie reis van maken . p. s. ik heb je mailtje gelezen ja ja zo is hij . Maar toch goed van hem hoe hij het heeft verwoord , dus niet slecht bedoeld , maar dat wist je toch al . ik mail je nog . gr jo

  • 30 November 2012 - 13:25

    Marian:

    Hoi,
    Ik ben te laat, je bent al weg! Er is inderdaad veel veranderd op waarbenjij.nu . Het houdt ons jong! Ik zag pas laat dat je iets gestuurd had, want je had het naar Lucas gestuurd. Heb mijzelf nu ook op je mailinglist gezet. Fijne tijd gewenst! Met plezier zal ik je verslagen volgen. Groet

  • 01 December 2012 - 20:17

    Dorien :

    Hoi Nettie, ik hoop dat de reis goed is gegaan en dat je eindelijk de rust hebt gevonden om te genieten. Maar daar ben ik wat jou betreft niet zo bang voor. Wij gaan zeker naar Jelle Brandt Corstius kijken, dan lijkt jij ook niet zo ver weg.
    Heel veel plezier en we zullen je missen op de eerste zondag.

  • 02 December 2012 - 20:24

    Piet:

    Nettie,
    Om jouw verslag te lezen, kunnen wij de lettergrootte op het scherm gemakkelijk aanpassen. Je hoeft je dus daar geen zorgen om te maken. (beeld - inzoomen - bv 125 %)
    Verder nog een mooie reis toegewenst.
    Groeten,
    Piet




  • 03 December 2012 - 21:10

    Onzen Tien En Riet Texel:

    Hoi Nettie,
    Ik heb me weer aangemeld voor de mailinglist dus kunnen we weer jou reis verslagen lezen.
    Veel plezier en kiek goed uut..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nettie

De werkelijke ontdekkingsreis bestaat niet uit het zoeken van nieuwe landschappen, maar in nieuwe ogen hebben. Marcel Proust, A la recherche du temps perdu

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 564
Totaal aantal bezoekers 180962

Voorgaande reizen:

29 December 2018 - 10 Februari 2019

Filipijnen 2019

31 December 2017 - 15 Februari 2018

Op weg naar de horizon

31 December 2016 - 31 Januari 2017

Thailand 2017

25 Mei 2015 - 12 Juli 2015

Indonesia

29 December 2013 - 17 Februari 2014

Maleisia, Laos en Thailand

30 November 2012 - 08 Januari 2013

Sri Lanka en Zuid India

04 December 2011 - 18 Januari 2012

South India

01 Februari 2011 - 01 Maart 2011

Fly Brazil!

06 Januari 2010 - 10 Februari 2010

Thailand, Laos en Cambodia 2010

22 September 2009 - 13 Oktober 2009

Magisch Marokko

01 Januari 2009 - 16 Februari 2009

Thailand, Laos en Cambodia 2009

Landen bezocht: